حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

حسرت پرواز

عاشق یعنی دچار و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک دچار آبی بیکران دریا باشد...

عشق ابدی...

برمی گرده....برنمیگرده

برمیگرده...برنمیگرده

برمیگرده...برنمیگرده

برمیگرده...برنمیگرده

.

.

.

نه!برنمیگرده...

عزیزم

اگر روزی وفای آدمیان

و پرواز ماهیان را دیدی

بدان که فراموشت کرده ام

پس بدان عزیزم

نه آدمیان وفا دارند

و نه ماهیان مجال پرواز

و بدان که... خیلی دوستت دارم!

 

نظرات 9 + ارسال نظر
عادل چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام.خوبی عزیزم.نوشتم عزیزم فکر بد نکن.من نه تورو دیدم و نه قشنگ می شناسمت.۲ ماهی میشد که نمی تونستم به وبلاگت بیام.آخه کارای واجبی داشتم.یه چیزی میگم جونه من در مورد من نه فکر بد بکن و نه ناراحت شو.راستش با اینکه تا حالا ندیدمت احساس می کنم که خیلی خوب میشناسمت.شاید به خاطر اینه که حرفایی که می نویسی همون حرفای دل منه.وبلاگت خیلی خیلی قشنگه..یادته برای من چه اتفاقایی افتاد؟به خدا قسم الان وضع من از تو بدتره.من حاظرم کل زندگی و عمرمو بدم که معشوقم زنده بمونه و زندگی کنه.حتی اگه با یکی دیگه ازدواج کنه.پس قدر اینو بدون که هنوز زندست.حتی اگه با تو نبالشه.تا حالا به خدا فکر کردی.خدا خیلی خیلی مهربونه و خیلی چیزارو می بخشه.ما که هیچ وقت نمی تونیم مثل خدا باشیم.ولی میتونیم با بخشیدن یه نفر هم خدارو شاد کنیم و هم عشقمونو.تا حالا از هیچکس چیزی نخواستم.ولی فقط از تو یه چیزی می خوام.جون عادل ناراحت نباش.همیشه باید به آینده فکر کرد و در زمان حال زندگی کرد.نمی گم گذشته بده.گذشته خیلی خیلی خوبه.ولی زمان هیچ وقت به عقب بر نمی گرده.ناراحتی هم هیچ دردی رو درمون نمی کنه.می دونم فراموش کردن بعضی چیزا خیلی خیلی سخته .ولی میشه.درسته که هیچ وقت نمیشه همه چی رو به کلی فراموش کرد . ولی میشه کم رنگش کرد.مواظب خودت باش.امیدوارم اینهمه زحمت کشیدم روت تاثیر بذاره.ببخشید .ولی بعضی چیزارو نمیشه اینجا نوشت.اگه خواستی با هم صحبت کنیم تا از خودم برات بگم تا بدونی که من چی کشیدم و قدر زندگیتو بدونی.ddya.اگه خاستی شمارتو برام ایمیل بزن تا با هم صحبت کنیم.فدات

ممنون از همدردی و کمکتون.من تقریبا همیشه تنهایی با مشکلاتم کنار میام. البته نه با همه ی اونا فقط با مشکلات خیلی شخصی که نتونم از خونواده یا دوستام کمک بگیرم.همینقدر که همفکری و همدردی کردین ممنونم.فکر نمیکنم لازم به صحبت کردن باشه.ممنون.موفق باشین و بای

hamidel چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:27 ب.ظ http://hamidel.blogsky.com

salam aziz*intor ke az neveshtehat moshakhase kheyli ba ehsasi va in tooo weblogetam boroooz karde*eshghe abadi nari bar nagardi *hamishe SHAD bash*bye

سلام ممنونم دوست خوبم. این نظر لطف شماست.بازم بهم سر بزن.بای

رزا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.mashoogh.blogfa.com

سلام خانمی.خوبی عزیزم.دلم برات یه ذره شده بود.میبینم که غوغا میکنی.از وبلاگت معلومه بدجوری عاشقی.از صمیم قلب امیدوارم که یه روزی بتونی عکس اونی رو که دل کوچیکت براش تنگ میشه به دیوار بزنی.میبوسمت گل همیشه بهار.بای

منم امیدوارم عزیز دلم
دل منم برات تنگ شده خانومی.
دوست دارم.بای

رضا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام دوست خوبم.اولین باره که افتخار آشنایی با شما رو دارم. واقعا نمیدونم باید چی بگم چون مدتها بود باور کرده بودم هیچ دختری وجود نداره که تو دلش یه عشق واقعی لونه کنه ولی حالا باید بگم خوشحالم که شما روی این باور اشتباه من خط باطل کشیدی و غبطه میخورم به کسی که شما اینهمه اونو دوست دارین.امیدوارم که او هم لایق این همه عشق باشه.در ضمن خوشحال میشم اگه بدونم که داستان عشق شما در چه مرحله ایه.موفق و همیشه شاد باشی

سلام.ممنونم که اینهمه من بی مقدارو مورد محبت خودتون قرار دادین.عشق واقعی یه معشوق واقعی که دلش برای عشق تو پر بکشه لازم داره.باید بگم در مرحله ی نابودی.
ممنون که بهم سر زدی.موفق باشین

سارا یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:14 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟

خیلی خوبه که احساساتت رو ساده و روون مینویسی
خوشحالم که به وبت اومدم

ممنون که اومدی و نظرارزشمندت رو گفتی
ومرسی از بابت لینک
منم لینکت کردم

بازم میام
اینجا رو خیلی دوست دارم

**التماس دعا**

علی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.alitoope.blogsky.com

سلام عالی بود خیلی عالی مر۳۰ به ما هم یه سری بزنی شاد میشیم...
فعلا بای...

علی چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.alitoope.blogsky.com

کاش می شد سر نوشت را از سر نوشت؛
تامن می نوشتم:
باید به تو رسید...
باید به تو رسید...
باید به تو رسید...


سلام خانمی مر ۳۰ که سر زدی...
من با تبادل لینک موافقم فقط اسم لینکتو بگو تا بزارم...
بازم ممنون بای...

آشنای قدیمی پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://linkdoooni.blogsky.com

با ارسال لینک های خود به لینکدونی گلستان آمار بازدید کنندگان خود را افزایش دهید. بدون نیاز به ثبت نام و قرار دادن لینکدونی یا بنر ما در سایت یا وبلاگ خودتان. (یک فرصت استثنایی-فرصت را از دست ندهید)در ضمن شما در یک روز امکان چندین ارسال لینک خود با هر عنوان را به لینکدونی دارید.
با تشکر (مدیر لینکدونی)

محمود پنج‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ب.ظ http://donyaye-majazi.blogsky.com

وبلاگ زیبایی داری به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد